luns, 29 de decembro de 2014

Paraíso dominante


"Dicir que non podemos cambiar a natureza é un argumento contrarrevolucionario. A natureza é o que ti queres que sexa."



Des que nacín
amence
sempre
polo lado que non é

así o sol cos seus collóns
e eu fun medrando

e camiñando
testemuñei na area
cos pés espidos
a dirección equivocada

e outro día veu Neptuno
e subiu tanto a marea
que o mundo
seguiu dando noxo de costas ao espello

pero estaba o mar pra me dar salobre
pra botar nas experiencias,

mais miñas bágoas
xa tiñan iodo
e as cicatrices cadeado
e desde entón
a auga só me presta cúbica e doce
e eu sigo a arte abstracta
do ronsel desorientado

e que se foda o mar e así afogue

ata que anoitece
coa lúa facendo topless con pasamontañas
tinxida de amapola rebelde
clamando polo seu espazo
de iluminar vereas;

xa virán sacar o sol
polo lado que non é
que é que eu
máis que montañas
non vexo máis nada perante.


Ningún comentario:

Publicar un comentario